veckan...

 
måndag; stallet hela dagen typ , hem duscha, sen film på kvällen ..
tisdag; stallet, ridning, vila, dusch, film ..
onsdag; stallet , ridning, hem , äta mat, duscha och sen sängen ..
torsdag; stallet typ hela dagen , tog de lugnt ,dusch senblev de film..
fredag; stallet , ridning, en varm å skön dusch .. umgås med fille, sen film på kvällen ..
lördag; stallet, ridning, fixat i ordning i stallet hemma för flytten av hästarna till helgen .. sen en varm å skön dusch , och nu ligger jag här..

så denna vecka har de varit nästan bara stall hela dagarna , men jag ska säga att de behövdes verkligen , för visst jag är så slut i kroppen , men så jävla skönt att rensa tankarna och de gör jag bäst i stallet, tillssammans med hästarna =)
nu ikväll tror jag de blir film , .

jag saknar dig , jag vill att du ska vara hos mig nu ..

Men men nu ska jag träffa frida & fille , hörs hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0