saaknad.

de finns någon jag saknar så att de gör ont inom mig, saknar att vakna upp på morgonen och känna mig lycklig, när jag såg dina stora vackra ögon, att känna värme ifrån din kropp . de var underbart.
jag förstår inte varför de hela tiden blir så här, men jag hoppas de löser sig tillslut, ..
jag saknar dig hjärtat <333



ska snart åka upp till stallet och fixa i ordning allt , måste ju träffa lillplutten :) duschade honom igår, och han verkar tycka de är så mysigt att duscha :p haha ! står å smackar med lepparna då han ;p men men .. nu ska jag vila en stund innan jag ska ta mig upp ur sängen och dra till stallet, .. ! jag vill ta hem honom nununu, fan så mycket lämpligare att ha honom här hemma .. kan träffa honom så mycket mer då liksom ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0