Hej hopp !

Helgen har varit bra ,
fredag ; var uppe i stallet ett bra tag, sen vidare och käkade med fanny , sen hem till hennes syster Frida , där fanny lockade håret , sen hem till henne igen ;p där vi började göra lite mat igen ;D haha ! sen gick jag hem duschade åså , sen upp till fanny igen , där vi åt lite mat med lollo och alex, sen började vi göra oss i ordning , gick sedan upp på ica och handlade lite dricka o.s.v, sen hem å började dricka , mycket folk kom de iaf ,, sen drog jag och fille hem vid 01 men vidare till prickigahuset och sedan norrfly =)
Somnade..
lördag ; vaknade efter 1 timmes sömn typ , upp till stallet fixa klart allt där , hem å sova 2 timmar sedan börja fixa till allt .. =) sen blev de mys med fille .. =)
Söndag ; Upp till stallet fixa klart allt , hem börja flytta ut grejer , sen kom frida, och då blev de mys med henne , chips & dipp ;p och filmen wallander - cellisten . sen blev de typ soova !
Måndag ; Vaknade , gick in å åt frukost , släppte av frida vid bussen och sedan åkte jag vidare till stallet, släppte ut , mockade ur och gjorde klart, sen blev de typ hem , vila och fixa klart allt .. sen upp till stallet igen ;p
och nu sitter jag här , ska snart ringa favoriten .. och min elin kmr snart hiit .. Wiiiie vad mys att umgås med henne igen ;p så ska vi rida imorn .. länge sedan vi red tsm nu jue ,.. saknar henne , men ikv träffs vi =)
Saknar tiden som var förr, livet var mkt enklare då .. nu är allt så jävla komplicerat .. :( förstår inte .. '

ska dra nu ,, möta upp sötnosen strax =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0