Tårar.

Tårarna bara rinner, de finns inge riktigt stpp, och det är verkligen intekul när jag inte vet varför jag är så här, gått ner i vikt har jag gjort också  :/ 2 kg på två dagar nu , och det är verkligen inte bra. :/ Tindra är så gullig hon ligger och slickar bort tårarna , gulllplutt. 
saknaden efter min häst är stor, så jävla stor. usch ! varför vaccinerade jag inte henne i sommras när jag tänkte?  varför varför varför ?! 
så mycket jag saknar men vågar inte ...

vill följa mitt hjärta, men vågar inte riktgit göra de, för de finns så många som kommer ifrågasätta allt . . 
för så är mitt liv, vad jag än gör, vad jag än säger så är det alltid någon som ifrågarsätter allt . och det är verkligen de värsta jag vet. jag klarar mig , jag klarar mig alltid .. sen kan folk snacka med mig så , men att ifrågasätta vad jag gör de borde ni inte göra , för de gör allt bara värre, för då blir jag bara arg . jag sköter mitt eget liv liksom !


 http://www.youtube.com/watch?v=eS9yeYF7AzY&feature=related

Tack frida för att du finns, .. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0