Måndag =)

Jaa, i helgen har de varit rätt lugnt , skönt det med ibland =)
ifredags umgicks jag med min favorit FridaCeder , medans älsklingen var på sport in.
mamma hämtade oss på natten , så åkte jag och älsklingen hem och sov. sen på lördagen så städade vi ju ur jimmys lägenhet, sen igår så åkte vi skoter , för att vi trodde de var sista gången de här året, eftersom snön var nästan helt borta, men nejdå , imorse när jag vaknade var de massor av snö . fan , jag vill ha sommar nununu :p hiih . . ser framemot sommaren nu ! varför ska de komma ännu mer snö för ?
alltså de kalla som varit så länge typ -20 grader varje dag, det har gjort att jag lessnat på vintern nu.. annars älskar jag vintern , med all snö :p men nu har de fan varit så jävla kallt ...

aja, nu ska jag dra och städa lite :p harebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0