tisdag.

idag har de verkligen inte hänt mkt , elin kom till mig så var vi ner och badade benen lite innan vi drog till flästa hem till mia och städade hennes stall och tjänade lite pengar ;p sen drog vi till pizzeran i vallsta och köpte pizza, satte oss i lusthuset bakom ica och käkade och spelade kort i typ 3 timmar... sen har de inte hänt så mkt mer .. ligger här nu funderar på att sova. .
igår hände heller inte så mkt , elin kom hit rätt tidigt , vi drog till västervika och badade , spelade lite kort och hade de mys i solen , sen blev de åka till arbrå och åka båt ;p myyysigt tycker jag =) sen drog vi hem hit till vallsta igen , käkade lite mat, sen blev de ridning ;p myyys de med ;) sen hände inte så mkt , satt och rökte och snackade rätt sent ;)

imorn blire städa klart i stallet , sen vet jag inte ännu vad som händer om de kanske blir travbanan imorn kväll eller vad som händer ...

min älskade lilla tindra ligger här brevid mig nu och är så söt , så kikar hon på mig ibland typ ( klia mig matte, nu på en gång) hihi så söööt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0