Rockweekend

ja som sagt jag har ju varit i kilafors i helgen ..
har varit rätt kul ;p
på fredagen åkte jag , Karro och Fille ner till kilafors, där vi drack lite åså , träffade lite roligt folk , .
sen träffade vi en kille som sa så här ; dom blygaste tjejerna är mest kinky i sängen och gillar att bli tagen i röven.
åh shit vad vi skrattade, de slutade med att vi gick därifrån för dom var så jävla dryga , så vi gick bort till vårat tält , sen in på festvalområdet å allt sånt där . bara gick och tog de lugnt med lite cider åså ;)
senare på natten åkte jag hem för gud så jag frös, har aldrig varit med om att de varit så kallt ..
så jag kom  väl hem rätt sent ;p
typ 03.30

sen åkte jag ner runt 16,30 till kilafors på lördagen , fille mötte upp mig och vi sprang och köpte cigg, lite frukost, lite loka åså ;) sen satte vi oss utanför tältet och åt lite .. sen hoppade vi in i tältet och började dricka lite cider, sen gick vi in och satte telfon på laddning , sen drog vi ner och köpte cigg å kortlek , sen träffade vi massor av folk åså , åkte hem rätt tidigt. så jag och fille satte oss hos henne och kikade på film :) Onskan & Varg kollde vi på :)
sen åkte jag hek runt 03.00

så idag är jag rätt slut , känns som att jag inte sovit något ,, fast jag sov till 13.00 ..
aja, idag blir de nog bara lugnt , kanske blir till att ta en cigg med karro & fille senare.

Har nog gjort bort mig totalt nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0