ingenrubrik vafan !

Det känns verkligen inte som att de är sommarlov ! vafan , de är typ 1 månad kvar av lovet . :S
fast jag åker ju till bulgarien den 21:a ;p hihihih !
aja , det har iaf blivit en riktig vana att man sitter här på altanen och röker, snackar skit o spelar lite kort vafan ! ;) hahahaha
Sen har ju vi "vallstabor" haft dom mest flippade idéerna också , skumt som fan ! ;) hahahhaha !
i lördags drog iaf jag och fille till galven , träffade först pappa, annica deras kompisar och sen alla barnen :) sen drog vi vidare hem till galven , hoppade i vagnen och åkte traktor och vagn till sidskogen , de tog ungefär 2,5 timme dit ;) satt å drack lite där på , spelade kort o.s.v. ;) sen kom göran och hämtade mig i sidskogen , så drog jag hem , bytte om , åså , sen hämtade någon mig (vet ej vem de var ) haha , och skjussade mig till bollnäs, där jag gick in på tranan ! ;) myys .. där träffade jag lite mys folk åså :) hih .. sen blev de övernattning i bollnäs .. sen åkte jag hem med 13.11 tåget på söndagen .. hihi .. och bakfull var jag , och de var inge vidare ;) hahhha ! (a)

ajaa, nu ska jag dra en sväng !
hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0