Fredag !

Ja, den här veckan har varit rätt skön, fast de varit så fult väder, :)
Måndag; först var jag och tindra och hälsade åp fanny på fm, sen kom Elin förbi hemma hos mig och tog en cigg och satt å snackade lite :) Senare kom Karro och vi mötte efter ett tag upp fanny och drog till båteläggningen :) satt där och snackade/rökte/drack cola/trocadero ;p sen drog vi vidare till Piren, där vi sprang som tokar för att hämta ved och löv :) senare kom fille & frida med riktig ved så grillade vi korv och bara hade de mys. sen kom alex också en sväng , så efter ett tag så drog fanny å alex, så jag & karro cyklade in på vallsta & fille & frida tog moppen, så satt vi inne på vallsta och spelade kort ett tag :) super mys, sen drog karro och då var de bara jag, frida & fille kvar. satt väl där till typ 00.00 eller något sånt innan vi skiljdes åt :)
Tisdag; gjorde inte så mycket på fm, tog de lugnt åså, sen kom karro och vi satt där och snackade lite åså, sen kom fille :) och sen fanny ;p slutade med att vi drog upp på vallsta och satte strumpbyxor åp huvudet och  skojjade med folk ;p haha ,, vallsta har riktigt flippade idéer ibland ;)
Onsdag; träffade fille och karro , satt och snackade och tog de lite lugnt :) super mysigt ;p sen drog vi och hittade på ännu mer vallstaflippidéer ;p hahahaha ! Byyns color crew ;) sen blev de inte så mycket mer somnade rätt fint ..
Torsdag; gjorde inte så mycket på dagen , var med vovvarna åså, sen kom karro hit en sväng , vi satt och snackade lite åså , tog en cigg :) sen gick vi upp på ica och handlade lite , sen gick jag hem och karro gick hem .. :) då satt jag mest framför tvn & datorn , var ute på åkern med vovvarna åså , sen senare på kvällen drog jag upp till karro en sväng vi tog en cigg åså snackade lite :) sen gick jag hem igen, skulle lägga mig och sova  men de gick liksom inte. så då blev de 3 avsnitt av law & order så jag somnade väl runt 04.00 :)

så idag är jag rätt trött ;) hihi .. men vafan .. sånt som händer de  åh. skönt att de är sommarlov iaf ;)
nu blir de till att städa lite , eller ja iaf plocka ihop lite åså, sen blir de kanske träffa karro en sväng , sen ikväll blir de nog iaf RW ;) ska ha de lite trevligt med folket i leran ;o hahaha !

Hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0