.

Helgen har iaf varit rätt bra,..
Fredagen tillbringade jag med min sötaste frida, och hon är verkligen toppen, jag blir på sånt bra humör när jag är med henne , och de kan ju behövas för tillfället, för mitt humör är ju inte på topp ! åkte väl hem ifrån henne runt 03.15 ;p hiihih ..
På lördags fm hände inte så mycket , jag åkte upp till hästarna och tog de rätt lugnt , sprayade dom med lite flugspray smörjde dom också, usch så jag tycker synd om dom med all denna mygg :s fyfan !
sen åkte jag hem , började göra mig i ordning åså, sen blev de förfest först hos fille sen drog jag till elin å dom, sen hämtade mamma mig , tom följde också med till bollnäs, där träffade ja Johanna Larsson en barndoms vän som jag inte träffat på länge, skit roligt ju ;) så satt jag med henne på campingen ett bra tag innan de var dags att gå in på parken, väl inne på parken blev de först "discot" en sväng sen vidare till terassen, (de var verkligen kul att se när pojkarna inte fick följa med in på terassen för dom var för liten, de brukar ju vara jag som jämt varit för liten) hiihih .. men men väl där inne blev de en barcardi breezer och en cigg, sen drog jag ut ifrån terassen och vidare för att köpa ett linne, (Björn Rosenström, ett original sen 1970) eftersom att jag tycker mkt om hans musik =) sen vidare till scenen , men där blev de sånna bråk och en jävla massa trängsel så när han spelat i ca 30 min så fick vakterna lyfta över mig, (rätt surt) men då hade jag typ stått där iaf 1,5 timme i den där trängseln och då hade jag lessnat, så jag stod en bit därifrån och lyssnade istället .. efter åt så fick jag hans atograf åp linnet jag köpt tidigare.. sen bar de av emot utgången , där jag fastnade tillsammans med Rocky , och vistod och snackade ett bra tag. sen kom Johanna och vi gick till campingen ett tag, satt och snackade lite åså, sen drog vi tillbaks till parken , och sen bar de av till Max, ettt friscomål, smält ost och chilicheese sitter ju aldrig fel ;p hihihih .. sen bar de av hemmåt , var väl hemma ca 03.15 någon gång ..
då somnade jag rätt fint .. ;D
i söndags (igår) så hände inte mkt , bakfull som jag var låg jag mest i soffan , var ute med tindra en sväng sen låg jag mest antingen framför datorn eller tvn , annars sov jag ;p haha SLÖÖ  ! ;D
och idag har jag inte heller gjort så mycket , hämtat lite grejer i iste , och flyttat de hem hit till mamma , sen kom Elin en sväng och vi tog en cigg och bara snackade, sen kom Karro och Elin drog hem, så jag och Karro cyklade upp på Vallsta, mötte upp fanny, vidare till macken köpte cigg och sedan bar de av till båtiläggningen, så satt vi där ett tag, eller ja typ 1 timme , sen drog vi till "piren" och gjorde upp en eld (vallstabor kan de där med eldar) så vi samlade ihop lite löv och torkade pinnar så fixade vi en brasa sen var de bara att hämta ved i skogen, senare kom frida;p  och " sommargrannarna " kom dom också en sväng , så vi satt där grillade lite korv och snackade skit åså =) riktiga vallstabor ;p hahahahah ! sen stack fanny hem, så jag, karro, fille och frida drog till "lusthuset" och spelade kort och drack cola ;p hih, sen drog Karro också runt 23.30 , men jag frida och fille stannade typ typ 00.15 eller nåt ... sen drog dom hem till arbrå och jag hem till mamma =) så nu lgger jag här i sängen och funderar påatt sova ;p

en rätt mysig helg tycker jag ;p

Det finns någon jag saknar , eller ja rätt många egentligen, eller jag vet inte hur jag ska förklara henner..
Min häst Piast saknar jag nå fruktansvärt, sen finns de en till jag saknar också , och det är verkligen inge roligt att sakna :/ uscha ...

ajaa.. GONATT påer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0