depp depp kanske ! ?

jaa, jag känner mig faktiskt lite depp just nu för tillfället ! inte alls nå vidare , men det är sånt man får leva med ...
har iaf träffat amanda, fille & karro idag =) mysigt.. de blev pizza för mig och fille igen ;p hahah , som alltid ? YES !
fan , snart kommer vi börja bli tjocka fille ;) haha , fan typ pizza i 2 veckor nu ;) hahah ! fille följde med mig till hästarna för att se till dom lite, smörja och ge mineraler =) sen åkte vi till arbrå och kikade på en film med galven, jonas och anna ! sen drog jag hem , ringde frida satt å snackade ett tag. och nu sitter jag här , ska väl strax sova tror jag, känns fan bäst dde.. är så förbannat trött !
ajaa ,, hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: Annika strömberg

saknar dig Sara <3

2009-07-21 @ 16:34:41
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0