Onsdaag !

Ja idag är de onsdag , å -9,4 grader ute, och de är toppen för då stannar ju kanske snön kvar ett tag =D
Igår när jag vaknade och kollade ut och såg all snö så blev jag verkligen lycklig, de har jag väntat för länge på nu =)
För jag hade verkligen inte velat ha en jul utan snö .. de hade varit förjävla trist . ..
Som sagt de är bara 8 dagar kvar tills julafton , de känns lite konstigt , för jag har verkligen ingen julkänsla , jag tror de är dags att börja lyssna på lite julmusik å lite såntdär..
Näe men soom sagt nu kan man snart åka skoter :p wiee. och snart jullov, på fredag :D å så skönt , de behövs nu tror jag, att vara ledig i ca 3 veckor ska bli super duper sköönt !! kan ja lova ...

Näe fyfan , nu kan jag inte sitta här och lata mig längre, för nu är de dax å gå ut å släppa ut mina favoriter, och mocka. sen blir de in å äta något och sedan duscha , så att jag sedan kan åka till bollnäs ...
Kanske springa ner på butik fränt å snacka lite med ann, och kolla lite på kläderna där =) ?? vem vet :p

Ajaa, harebra..
Nu ska jag klä på mig täckbyxor, jacka, mössa och vantar å gå ut =) Mysiiiigt !!

Pusss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0