Less.

Ja jag är hur jävla less som helst.
vad fan är de som har hänt , visst de har alltid varit mycket skitsnack här, men vafan , inte såhär.
allt å alla sitter ju å snackar skit nu , om allt liksom ..
man kan j för fan inte änns gå på toa utan att alla vet , hur jävla sjukt som helst ..
typ om de börjar
- hon kramade en kille på tranan i fredags 
en vecka senare
- hon strulade med en kille på tranan i fredags och sen följde hon med honom hem och sov där
och ännu en vecka senare
- jag har hört att hon är tsm med den där killen jag..
sen fortsätter de där bara, men egentligen så kanske inte änns man varit på tranan liksom ..
de är ju för fan helt jäävla sjukt .. när ska folk ge upp ?
kan inte bara människor skaffa sig ett eget liv och hålla koll på sig själv i stället för på alla andra?
Alla är så inne på att ha ngt å skvallra om nu så då börjar man hitta på saker, sen kanske man tror att man sett en person nere på byn och då helt plötsligt var hon/han där nere på byn och drack sig full eller kanske sturlade med ngn eller stog och tjuvrökte , o.s.v.
sen är de ingen som vågar stå för saker å ting heller, när man frågar vart dom hört de ifrån , så får man bara till svar
- näe jag får inte berätta !
näemen vafan vad jävla fegt och inte kunna stå för att man går runt å snackar en jävla massa skit ! fan usch vilka jävla äckliga människor de finns ..


Näe nu börjar jag bli så jävla less på det här, jag kan ju för fan inte änns gå upp på vallsta förän folk börjar ringa runt och berätta att nu är lillsara på väg någonstans och sen fortsätter de bara. näefyfan !

Ja tror de är dax att flytta härifrån ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0