Kväll .

Ja nu är de snart kväller , och snart är de slut på julafton åh , och jag är mätt ..
tror seriöst inte att jag behöver äta på ett bra tag nu ;D haha !
Jag fick en ny sterio till mitt rum , eftersom att min andra gått sönder, sen fick jag min efter längtade mobil , sony ericsson w995 , sen en dvd grej till datorn eftersom man inte kan stoppa in skivor någonstans i min älskade lilla rosa dator ;p hiih.. sen fick jag pengar, myskläder o.s.v. nöjd iaf =)
hiih..

Vad händer ikväll ? ja jag vet faktiskt inte alls vad som händer, sånt som märks , blir nog rätt lugnt ,eftersom att jag sovit bara 4 timmar inatt, och är fortfarande rätt jävla bakfull efter igår ..
så de blir nog lugnt kan jag tänka mig ..

men ha de så bra så länge .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0