...

ja de finns fan inte mycket annat att säga.. jag känner mig helt jävla slut, jag hatar att må så här, men jag antar att livet måste vara hårt ibland, men jag hade iaf velat att de skulle känns värt att leva någon dag iaf ..

det är så mycket jag vill göra, men jag har ingen tid, eller ja , egentligen borde jag ha tid, för jag gör inte speciellt mycket, men ändå har jag inte änns tid för mig själv någon timme varje dag , jag förstår inte vart tiden tar vägen , den bara flyger i väg :/

nu på fredag får jag lov, och då ska jag försöka göra så mycket som möjligt..

*Hälsa på Sara, Micke & Maximilian, som jag saknar grymt mycket..
*Hälsa på min moster, morfar och kusin Wilda i Härnösand , som jag också saknar grymt grymt mycket..
*umgås m. familjen
*Hälsa på mina kära systrar Moa&Linn som också är grymt efterlängtad.
*Lägga mer tid på mina hästar..

Ja, de är verkligen så mycket jag vill göra just nu och har velat ett tag, så skulle jag skriva allt så skulle de ta en evighet.. men jag ska försöka göra så mycket som möjligt nu under dom här 3 veckorna som jag är ledig..
ja, göra så mycket som kroppen orkar ..

Jaja, nu blir de sova klockan är mycket och jag ska upp å jobba ..

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: frida sötnos

och du ska vara med mig!

2009-12-16 @ 10:08:20
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0