23 December 2oo9 . .

Ja , nu var de snart Julafton igen då..

Ser inte riktigt fram emot julafton längre, dels har jag inte alls någon julkänsla :/

Har varit ute och tänt ljus vid Piast grav nu, andra julen jag får fira utan henne "/
Sen har jag också gjort lite mer jul i stallet åså =)  

Jullov fick vi ju som sagt i fredags , 18/12 ;p sköönt med lov ett tag, å bara sova , umgås med mina sötnosar , =)
Fredag; var bara hemma tog de lugnt ..
Lördag; Också bara hemma och tog de lugnt ..
Söndag; Tog de lugnt bara..
Måndag; klev upp , åkte till bollnäs med fille, sen när jag kom hem blev de skoteråkning för mig och fille =) MYSIGT
Tisdag; Tog de bara lugnt , umgicks lite med fanny å fille på kvällen ..
Onsdag; Varit på stan med syster & mamma .. sen träffat fanny en sväng , och jaa ikväll blir de "lilla julafton"

Ja som sagt, Jag, Fille  & Fanny ska fira "lilla julafton" ikväll , haha ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0