Söndag !

åh så tråkigt liv jag har seriöst .. :p hahah ! de ända vi gjort i sommar är fan , legat på stranden dom få dagar de varit sol , annars har vi suttit med en cigg imun och spelat kort liksom .. aja , vi har iaf umgåtts ... :) men sen var de ju 2 veckor jag och elin var ute på en massa tok ;) haha ! men sen resten av tiden så har vi fan bara suttit , jag & fille , sen frida och karro ibland också :) men men har ju umgåtts med underbara tjejer då iaf =) hihi ..
idag har varit en värdelöst dårlig jobbig dag. usch så lång den varit :S så nu ikv när jag skulle i väg och mysa lite , så har jag missat tåget :O eller jaa, jag har helt kollat på fel dag .. trodde de var måndag :/ så jävla surt, går inga mer tåg , så tråkigt .. :/
aja , ..
nu ska jag väl iaf lägga mig och koolla lite bdb, facebook och andras bloggar, sen blir de nog en film , sen sova gott å drömma om något underbart kanske ? får hoppas på de iaf , såa tt de inte är dom där jävla mardrömmarna igen ..

pusss / s

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0