Måndag !

Helgen har väl varit rätt ok !

Fredag : jobbade hela dagen typ ! 
Lördag : var jag på hästutställning (sommarpremieringen) Där jag var med Lisa & Gabb och hästarna , Anemone, Philomena, Belladonna, Flora & Torgrim..
Flora - ett sto - föl 2009 - irich cob
40 p tror jag
Belladonna - ett sto - 1 åring - irich cob
39 p tror jag
Anemone - ett sto - 2 åring - irich cob
39,3 tror jag
Torgrim - en hingst - 1 åring - blandras - irich cob/nordsvensk
35 p tror jag

och Philo var ju bara med som mamma =)

Söndagen var rätt lugn ..
Och idag har jag jobbat.
Imorn & på onsdag blir de jobb
sen far jag till bulgarien och de ska bli så jäva skönt att slippa allt här hemma .. bara lämna allt och dra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0