Kväll !

Ja de är de ju nu :)
Och jag har så jävla ont i knäät , eftersom att jag fick min kära hästs hov på knäät tidigare idag .. och de var väl rätt okej först, så jag la mig och sov en timme, och när jag vaknade såg de verkligen inte lika fint ut :/ uppsvullet som fan .. men de får jag leva med. .. första gången jag åkte av elmstar iaf , och de skulle ju göras någon gång de med :) tur att de var i vattnet iaf ;p haha

Nu sitter jag här med Karro , och spelar lite kort , och tar en cigg ;p haha som alltid :p På onsdag kväll är jag bokad, för då kmr fille och karro och spelar kort ;)

Nu ska jag iaf ta och stänga ner här , och prata klart lite med karro innan hon ska dra ..
ikv blir de iaf lite mys =)

harebra.

puss / s




Snyggt med ett uppsvällt knä , får hoppas att de inte blir större ..

Kommentarer
Postat av: Frida sötnos

du, jag kommer också

2009-08-11 @ 17:12:58
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0