..ingenrubrik.

jag förstår inte vad fan de är som är ett sånt jävla stort problem ? dt finns en person som gör mig seriöst helt jävla galen !!! hur fan kan man vara så jävla sjukt dum i huvudet ? jag förstår fan inte ! de här gör fan mig helt jävla galen !
ajaa . nog om detta de finns ju ändå inget att göra, eftersom att vissa inte förstår ett nej, eller änns förstår vad man säger.
så idag har jag inte gjort så mycket varit och pratat lite hos Karin, sen ner på stan med mamma , blev ett par skor och en ny kabel till datorn , som inte verkar fungera ! :S faan ! aja ..
nu blir de iaf , gå ut ta en cigg innan jag slår sönder datorn ! och ringa frida .. = )

ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0