..

Ja som sagt , jag kom hem till kära vallsta igår.
Tänkte berätta lite om veckan som varit ..
Onsdag 19/8 ; Jobbade på fm , sen på em kom Annica, Moa & Linn å hämtade upp mig i Vallsta och vi åkte till Renskullen. Där jag lekte med barnen hela kvällen tills de var dax för dom att sova.. Så när dom somnade satte jag och Annica oss på deras typ altan, och rökte lite, å snackade om resan åså ..
Sen vart de dax för oss att gå till sängs också ..
Torsdag 20/8 ; Vaknade på morgonen , gick och la mig med Linn , för Annica och Moa åkte till skolan , för Moa började förskolan idag. Senare vaknade Linn och vi gick ner och gjorde lite välling och satte oss framför Karlsson på  taket. Annica kom så småningom hem, och vi började göra oss klar för färden emot Stockholm, Duschade o.s.v. Sen åkte vi på Sibylla å åt mat, sen hämtade vi Moa på skolan , sen bar de av emot Stockholm.. När vi väl kom till hotellet i stockholm så lämnade vi väskorna, gick och åt lite middag, sen satte vi oss ute ett tag, sen gick vi till baren en sväng , satt och pratade en massa skit, lekte med barnen o.s.v. sen var de sovdax, eftersom att vi skulle upp 03.00 ..
Fredag 21/8 ; Vaknade runt 03 på morgonen, då de var dax att kliva upp och gå ner och äta lite frukost, jag hade inte alls någon lust att äta mat kl 03.30 på morgonen ! usch å fy ! men jag fick iaf i mig en macka ! sen bar de av emot bussen som skulle skjussa oss till arlanda.. När vi väl kom till arlanda, skyndade vi oss att ställa sig i kö för incheckningen ! när de var klart, gick vi och lämnade in barnvagnen , sen till passkontrollen, sen till baren/rökrummet och satt där i ca 40 min innan de var dax att kliva på planet.. Jag var så nervös så jag tror fan jag rökte nästan 1 paket cigg på 40 min .. usch så jobbigt de är att flyga :/
Resan dit gick väl bra, öronen höll på att smälla bort bara, men annars så !
När vi kmr till varna/bulgarien så är Ronjas (adde & jennys dotter) vagn borta, alltså den har kommit på ett annat plan , så den var dom utan , lagomt roligt när man har ett barn på 1 år liksom !
Ajaa, vi gick till bussen som skulle skjussa oss till hotellet Flamingo / Albena ..
Kom fram till hotellet , checkade in, gick upp och bytte om , ner och åt lite lunch , sen pooooooooolen !
Å så var de typ alla dagar, frukost - solstol - pool - solstol - pool - solstol - hotellrummet - vila - duscha - ner äta middag - gå en sväng , kolla på kläder o.s.v. - hem till hotellet - sitta på balkongen - ta en bacardi/drink/smirnoff - några cigg - sen sova !
Så har de väl varit nästan varje dag ;p sköönt att ta de bara lugnt en hel vecka !
På måndagen 24/8 ; Åkte vi till Golden sans, och shoppade kläder åså ..
annars har de varit lugnt ..
Hemresan gick också bra , lite ont i öronen , men aja ..

Igår när jag kom hem så myste jag på med tindra, sen blev de fest i arbrå . och idag är jag lagomt slut i kroppen !
Nu blir de ut och röka , kanske får besök ?! vemvet.
imorn blir de jobb iaf ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0