Bulgariiien !

Jaa, som sagt, kom fram till Bulgarien igar..
Flygresan gick bra, forutom landning och lyftning..
Nar vi star och vantar pa att fa vaskorna sa tar de en javla tid, bandet slutar plostsligt att skicka ut vaskor o.s.v. sen nar vi fatt alla vaskor och bandet stannat sa marker vi att Ronjas (addes dotter) vagn ar borttappad.. sa dom gar och pratar med na folk medans vi stod ute och rokte, sa dom ar fortfarande utan vagn , men hoppas pa att den kmr ikv..
Nar vi val kom fram till hotellet , sa checkade vi in , gick in med vaksorna oso, sen drog vi pa oss bikini och sprang ut till poolen .. eeller jaa poolerna , ar ju nagra stycken !
Men de blev inte sa lange , var val kanske ute 1 timme sen upp till hotellrummet och duschade, satt ute pa balkongen ett tag , sen gick vi och kakade middag, oxh efter de tog vi en promenad sen hem till hotellet , satt ute p[ balkongen till runt 22 da kande jag mig sa trott sa jag hoppade i sangen !
klev upp i morse, gick och at frukost , sen la jag mig i solen i ca 4-6 timmar , eller jaa , solen och poolerna ! =) sen gick jag upp pa otellrummet och nu sitter jag har.. =) ska snart ga tillbaks och duscha innan jag ska ga och ata lite mat..
Kanns ocksa grymt sjukt ..
1 cigg paket for typ 12 kr, och spritflaska 70cl for ca 50 kr..
men jag gar mest och gor drinkar och dricker, annars gar jag till affaren och koper bacardi breezer..
Igar var de ca 28 grader i skuggan 24 grader i poolerna .. och idag ar de ca 30 - 33 grader i skuggan och 26 i poolerna tror jag de var =) saaa skoont ..

HAA DE SAA JALVA BRA NU DA !!!

Kommentarer
Postat av: Frida sötnos

men kom hem!

2009-08-22 @ 20:21:30
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0