trött ...

Sitter nere hos mami nu , och är lite små sur ;p haha , bara för att jag är så jävla trött. ¨
sen är ju jimmy lite dum också , han väckte mig i morse och sa;
- hörru , klockan är 20 över nu
jag svarade;
- aa , väck mig 25 över.
han sa en gång till efter ett tag ;
- nu är klockan 27
jag flög upp kikade på klockan å sa;
- näe min klocka är 29 ,
slängde på mig kläderna fort som fan.
så säger jimmy;
- men vafan, klockan är 06.29 inte 07.29...
å gud så arg jag blev, vafan han har sett fel på klockan, jag började undra jag med, vafan jag brukar alltid höra min telefon ..

HAHAHAHAH :p s¨jävla sjukt, men sen var jag ju så pigg så jag kunde inte somna om, men nu är jag därimot jävligt trött.

Ajaa, nu ska jag dra en sväng :p harebra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0