Tindra !

Ja , som sagt. jag var ju och hämtade en liten valp igår, och jag ångrar mig verkligen inte. satt i bilen i 51 mil sammanlagt men det var lätt värt det, jag har aldrig sett en sån underbar liten valp och hon är min, ...
resan dit tog en jävla tid, jag var less, hade feber, och en stor knöl i halsen så att jag inte kan svälja, och är man hungrig så blir man less. men men , så småningom kom vi iaf fram, och vi möttes utav så många söta valpar, men jag såg direkt att den där ska jag ha, och som tur var , var hon ännu inte Tingad :p jag pustade verkligen ut när hon sa de,...
Jag satt och pratade med ägaren ett tag, och goade med allla valpara , innan hon hämtade papprena, och lite hundmat, sen fick jag valpen i famnen och gud , jag blev alldeles varm, =) vi satte oss i bilen , och hon var lite orolig , sen kissade hon på mig, men efter ca 10-15 min somnade hon och sov hela vägen till tönnebro, där stannade vi så att hon fick kissa lite, sen sov hon hela vägen till bollnäs, och där kelv hon också ur och kissade eftersom vi skulle in på grangården och köpa mer valpfoder... =) Sen somnade hon igen och sov ...
När vi kom hem hit till iste, så släppte jag henne och gick till baksidan av huset och lekte på gräsmattan, sen gick vi in och efter en stund fick hon lite mat, och då var de fort ut, hahaha ;p sen när jag satt här vid datorn så låg hon brevid mig och sov...
När jg var ut med henne för sista gången, så bajsade hon lite, och det var ra tycer jag =)
Sen när vi skulle sova, fick jag ligga på golvet med henne tills hon somnade, men hon har väckt mig 9 grr inatt, och skrikit och pipit, och velat upp till mig så hon har legat och snuttat på mitt öra från 00.30-04.00 då jag gick ut med henne och hon var jätte duktig och kissade/bajsade ute =) sen la vi oss på soffan , så att jimmy skulle få sova , som ska iväg ... så vi vhämtade mitt täckte / kudde, och la oss här i soffan och myste , hon biter mig i näsan !

JAG ÄR LYCKLIGAST !!!

skullle blir ännu om feber och halsont försvann =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

mysigt me hund;) va e de för ras då?? hur gick de me katterna? Kram

2009-04-28 @ 17:13:30
URL: http://tessan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0