Mjaa.

idag är de lördag, och jag är helt jääävla sluuut . usch .
 veckan har väl inte vart så där "super" bra, var hemma hela veckan , och varför kan ja inte riktigt svara på ,jag är inte riktigt sjuk , men jag känner  mig bara så jävla slut och less. ända dagen jag var "glad" va igår , oh det var sköönt eftersom att jag skulle på tranan. Men jag vet inte, så svårt att förklara, ingen som skulle förstå vad jag menar iaf, eftersom att det finns INGEN som riktigt vet allt som varit . det känns så sjukt, ja har haft sånna jävla mardrömmar, om allt som varit och allt som är, och det bara kommer upp saker som igentligen aldrig skulle få hända. som attt DU kom tillbaks ! varför ? liksom , vad fan gör du här, du lämnade dom ? så hur i helvete kan du komma nu , tror du att du bara kan bli förlåten eller ? shiit , jag hatar dig verkligen . fyfan för dig .

Aja , kvällen igår var toppen iaf, förfest med Lutten, Amanda och Frida, 3 underbara människor .
Tack för att nu gjorde min kväll underbar. <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0