SOMMAR :D

Nu har sommaren verkligen börjat, det är så förbannat härligt. :)
klockan är 13.15 och det är 26 grader i solen redan :p suuper bra . Aja, denna dag kommer väl tillbringas vid datan och ute i solen, sen ska jag en sväng till hästarna också :p jag känner mig piggare och gladare nu när solen har kommit och det börjar bli riktig sommar :p men känner mig även mycket nedstämd :/ men men det är väl sånt man måste gå igenom.
Helgen har varit bra,
fredag: först red jag piast och det var mycket roligt, känns verkligen bra att hoppa upp i sadeln igen och bara rida ut, sen så blev hon så svettig så jag duschade henne , det tyckte hon verkligen om :) efter det så blev de nattvandring, med frida :) eller a vi "gästnattvandrade" så vi hade dom otroligt fina gula jackorna på oss, hahahah :p sen i lördas, så drog jag till arbrå och träffade; frida, jennifer, jimmy larsson, jimmy norfelt, mange, dennis, fredrik, DH och två tjejer frå ljusdal :p mycket trevligt :) Jag sov hos frida också. sen igår så red jag ronaldo , också en grymt mysig ridtur :p han ville också duscha och han trivdes mycket bra under vattenslangen, speciellt när han fick dricka vatten ur den :p hahahah . seen vare bara hem och kolla klart på filmerna jag lånade av frida. avsnitt 1-8 barnen på luna . det är verkligen synd om dom barnen soom miste sina föräldrar, ganska mys att sitta och kolla på gamla barnfilmer :p hihiihih .

ja, så mycket mer har jag inte att berätta, eller jo , Ida och Wilda kom ju hem i torsdags och stannade tilsl igår , och det var mycket roliigt att träffa moster ida, så jävla länge sen, (julafton) så det är ju 5 månader sedan jag träffade henne, så fick jag ju träffa kusin wilda för första gången också, en underbart söt kusin :p 12 veckor o lördags :) ja ni kan ju gissa vad jag gjort mer än det jag berättat . hhahah , jo jag har burit, matat, gosat och gått ut och gått med Wilda :p hahahahahah . uscha vad  jag älskar barn alltså.

Aja, ikväll blire ringa om sommarjobbet, så jag får veta om jag ska sommarjobba och vilka tider åså. mycket nice. :p hahahhhah.

Puss påer alla.

mycket känslor har också kommit upp i helgen och det har varit ganska jobbigt men som tur är så har jag mina underbara vänner som alltid stöttar mig. . tack för allt . ♥♥

Kram ∫@®@ :)

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0