^^

Jag blir lite besviken på mig själv eftersom att jag nästan aldrig skriver blogg längre, förut gjorde jag de jäämt :O
Men men de får bli en ändring på de. :)

Har inte gjort så mycket den här veckan , imorn ska jag till gävle iaf , med frida :) My och Sofia ska också med :)
Sen så blire väl inte så mycket mer gjort imorn ,. ska försöka hinna med att rida iaf en utav hästarna när jag kommit hem . :)

Torsdag: inge planerat
Fredag: Blire vara hemma , lite mys med frida, sista dagen jag träffar henne nu innan jag åker, åså ska elin och sofia ha fest eftersom att dom har fyllt år så då blire väl inte så mycket bara mys med lite chips och dip och en härlig film kanske ?! vad vet jag ;p
Lördag: Åka till annette och kolla på kristers hästar dom har ju änligen kommit hem, sen så blire väl bara hem och sova. och ikväll sover jenka hos mig eftersom att vi åker på söndag. :)
Söndag: ÅKA TILL LOOOFSDALEN ;) en hel vecka , fy fan va härligt.

Fjällen kommer bli toppen , blir ju ledig två veckor iaf , först sportlovet som är nu sen en hel vecka till , och de bsta är att jag kommer ju tillbringa den i lofsdalen med min familj och en så SAKNAD vän Jennie Stockhaus. :)
Där blire väl:

* Skoteråkning av bara satan
* Pulkåkning ?
* Slalom :) ska lära jenka att åka ;p
* massor med mys i stugan
* och så mycket mycket mer , <3

JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ATT VARA I FJÄLLEN ..

hare bra allihop ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0