trött

jadu , nu är jag äntligen uppe. gud vilken seg morgon, har varit upp och rökt några gånger. men se nså har jag mest bara legat och sovit elller iaf vilat lite :) usch är så fucking  trött .:p ska väl snart börja göra oss i ordning inför kvällen , för de blir ju fest ikväll :p hihihihi , sen hoppas jag att de blir massor med karuseller också , men det vet man ju aldrig , för dom jag är med vill ju inte åka så mycket karuseller :p hahahahaha ! men men .
igår var det rätt så kul iaf , åkte en karusell med jesper , för frida och heenke ville inte åka , dom törs inte åka .. :p haha !
men men sen så var vi och åt , dyrt som fan . lite glass för 40 kr ? dyrt , ja  !!  sen så gick vi mest runt runt , . runt 23 , gick vi tillbaks tilll lägenheten , och kollade på tvn, och skrattade. , sen så satt jag ju här vid datan också , och snackade lite :p hihihih. ajaa, nu ska jag nog börja göra mig i ordning , har ju inte änns tagit på mig riktiga kläder än , går i bara mys , men orkar ju inte ! hahaha ! men nu måste jag ta tag i de här , vafan jesper och henke har ju fan varit ner på stan 2 grr och jag och frida har bara legat här .. :o Ajaa, hörs väl kanske senare :p
inatt sover jag hemma iaf , åker tåget hem , sen så åker jag tillbaks imorn :p wiiie :)

Puss påer

♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0