lillsara

Nu är det söndag, har varit en härligt helg faktiskt ,
Fredag ; Var jag med Jenka, vid 21.00 drog vi till bollnäs och gick till max och åt lite mat, sen träffade vi massa folk
och tokade oss lite :) Sen så gick vi in på tranan , och gick runt runt där inne. Ganska tråkigt faktiskt :P
Lördag ; Var hemma och åt massor med mat med anette, my, elin, sofia, sebbe, helen, göran och mamma . :) Sen så kom viktor, adam, tom och magnus och hälsade på , senare på kvällen drack jag några cider och 2 drinkar (: gott som fan (:
Sen så har jag inte gjort så mycket mer under helgen . sovit . (:
Hihi , ..
Jag saknar min frida men nu äre inte långt kvar tills hon kommer heem (: usch vad jag längtar. och gud vad jag ska vara med henne då kan jag looova (: vi som pratar typ 10 gånger om dan , och nu har vi bara pratade en gång på en hel vecka :) Usch vad jag längtar tills hon kommmer hem , :)
Hihi :)


Allt kändes så bra när vi var med varandra . Varje gång våra blickar möttes slog mitt hjärta ett extra slag ,
jag tror det lilla extra slaget var / är för dig . Du är bara så vacker , snäll och underbar . <3

Hare bra allihop . puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0