lillsara

Torsdaah : tog tåget 17.32 upp till ljusdal på dex. :) Bollnäs spelade emot västerås förlorade med 2-1 :/ Menmen .
Sen så kom vi hem och gick och la oss vid halv 3 kanske :/ :S trött som fan.

Fredaah : Vaknade vid 7 gick ut till hästarna, sen så kände jah att jag inte orkade upp i skolan , för jag mådde inge bra, huvudvärk o.s.v :s sen så gick jag och la mig igen , sen åkte jennie hem till arbrå. sen så skulle vi iväg på dex , jobbigt som fan , jagvar lite hänggig . men ajavi åkte tåget 11.22 från vallsta, :s gick och köpte heliumballonger och drog in och snackat och skatta. Sen så gick vi in oh kollade på bollnäs - Stabaek bollnäs vann med 5 - 1 :) Sen så gick vi och köpte fler ballonger och satte oss på station och drog in helium :) sen så typ  halv sov jag på bänken för vi satt och väntade i 1,5 timme på tåget :s jobbigt som fan, sen när jag kom hem så snackade jag lite med mamma och tog ut pengar till skoterkortet. Sen så gick jag på skoterkursen :) 
Sen så skulle jag drika men var för hängig så jag orkade inte . :s Så vi tog tåget upp till ljusdal 22.32 sen så typ när vi kom in var det så mycket brå så jag gick till mamma å anette och pratade istället . sen fick man ta platser för att få plats sen när alla koom . då spelade bollnäs emot dynamo och förlorade med 5 - 1 :/ Men ajaa .
Dom kan ju inte vinna varje år ;)  

Lördaah : Klev upp 06.30 och gick ut till hästarna , dårlig som fan är jag :/ känner mig inte alls pigg. sen så gick jag upp och la mig igen . skööönt som fan . sen så vaknade jag runt 12 :) Idag blir de väl inte så mycket för jag ska på skoterkurs från 16.00 - 19.00 :) Sen så vette fan vad de blir , sov eller något såånt antar jag .
För imorgon ska jag köra upp och skriva proov . :/ :s Sen på måndaah ska jag klippa håret, och troligtvis färga lite.  :) Sen så ska jag väl åka och köpa skor till mina kära hästar så att jag kan sko dom och börja rida dom igen . :) HIhi . Ajaa . hare bra allihooop . :)
// Pusssss


Du är så vacker, så gullig helt underbart fin . :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0