lillsara

Nu sitter jag i skolan och trökar , första lektionen , data ! :/ Jennie kanske börjar i min klass, det beror på vad hon vill men hon funderar på de iaf . :) Hihi . Slutar 14.00 idag , härligt som fan , då ska jag och jennie hem till mig och kolla på film . :) Mannen som kunde tala med hästar :P Sen så ska jag väl hoppa lite med piast idag åh . :)
igår var jag ute och red på min nya häst "Kotten" :) Han var lite knäpp , snurrade runt runt typ :) men ajja .
Sen så var jag med Jennnie och hon sov hos mig , hon har sovit hos mig sen i lördas .:) Hihi åsså troligtvis inatt och kanske imorrn och på freda ska hon sova hos mig . :) För på fredag ska jag och min jennie på tranan , först dricka någon cider sen dra ut å träffa lite fooolk . :) Hihi :) En till mysig helg med min underbara Jennie . :) Hiihi :)

Ajaa. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0