Tisdag.

Ja och dagarna bara flyger iväg , fast de hade varit skönt med en helgdag till :) hiih ..
Men men snart äre helg igen , och jag läntar längtar längtar ! usch är så trött så ..
Ja jag går som en zombie typ hela dagarna .. haha men jag mår inge bra, vad jag än gör så är jag alldeles yr och ja näe fy .
Vaknar 06.00-06.30 beror på när jag orkar kliva upp ;)
Äter sen lite frukost
går ut och släpper ut mina hästar
går in igen , klär på mig täckkläder o.s.v.
drar upp till stallet
fodrar
mockar
rider/kör om ngn ska köras/ridas
annars går jag hem
mockar åt mina egna
går in, äter lite mat
lägger mig på soffan ,
ställer klockan på 1 timme
utifall jag somnar som jag brukar
vaknar efter ca 3-4 timmar (knäpper av alarmet) :(
Sätter mig och tar en cigg
tar in hästarna
lägger mig framför tvn ..
ja typ så ser dagarna ut nu, och har gjort typ 2 veckor , usch skit jobbigt .
men jag är så förbannat trött .
och ändå somnar jag rätt tidigt på kvällarna. efter 23  går jag inte och lägger mig iaf ..
men men .. ikväll blir de chips och paradise hotel =D
Hihi .. så imorn blir de jobb ..
Sen måste jag bara berätta en sak , nästa tisdag , alltså om en vecka , kommer de en till shettis hem till mig :) en hingst på 4 år :) bra nu får lilla titus någon att leka med, och förästen han börjar bli stor 9 månader nu han :) tihihi..

Pusss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0