Till mina älskade systrar .. <3

Det finns 4 personer jag älskar grymt mycket, och det är mina 4a systrar Elin, Sofia, Moa & Linn .. <3

Elin & Sofia, utav dom 14 åren ni funnits i mitt liv så har jag älskat er och varit stolt över att vara eran storesyster, och ni ska veta att jag finns alltid för er, och jag älskar er mer än allt.. jag vet att ni alltid finns där för mig vilken tid det än är på dygnet, jag finns alltid här för er , alltid .. och det tror jag nog ni vet.. =) Jag kan inte förklara med ord hur mycket ni betyder för mig , så egentligen är det meningslöst att sitta här och skriva, för huvudsaken är ju faktiskt att jag och ni vet hur mycket jag älskar er ;) jag hoppas av hela mitt hjärta att ni förstår och vet hur mycket jag älskar er ..
<3<3

Moa & Linn , er träffar jag inte så mycket, men ni ska veta att jag älskar och saknar er så grymt, Moa, under dina 6 år du funnits så har du alltid haft en stor plats i mitt hjärta, och du är helt underbar =) Linn , under dina 3 år du funnits så har jag älskat dig , och du är den sötaste människa jag träffat. jag älskar er ... <3<3

Jag älskar er mina älskade lillesystrar <3<3



ÄLSKAR ER MINA ÄLSKADE SYSTRAR <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0