söndag...

... och jag gillar det inte, tråkigt med söndagar ..
helgen har iaf varit super duper lugn, i fredags var jag på gårn och kollade när de var ngra band som spelade där .. sen hem och lämnade syster, såå åkte jag och hellsen och köpte en varnsin pizza och åkte hem och åt lite och kikade på en film, sen blev de sängen, .. lördag var också en lugn dag, klev upp , gick hem till hästarna, dom fick stå inne ett bra tag, så dom fick frukost åså inne så gick jag in och la mig på soffan nån timme, eftersom att jag självklart somnade.. sen gick jag ut mockade, sen åkte jag till arbrå och handlade lite hästgrejer ;) sen hem och sedan vidare till hellsen :) och efter de hem igen , och fixa lite hemma med hästar åså , sen kom fille , och då gick vi och kollade på film, hon åkte väl hem runt 00.00 någon gång, och jag orkade inte vara vaken och vänta på hellsen så jag la mig , men vaknade vid 03 när han kom hem :) Söndag ja idag skulle jag haft sovmorgon, men vaknade av mig själv, halv 9, men blev så förbannad så jag försökte tvinga mig själv att sova, men kl 10 gav jag upp, gick hem , fixade hos hästarna, sen la jag mig och sov til kl 14,30 .. så¨trött var jag då helt plötsligt.. men natten har varit jobbig, jag har inte kunnat sova riktigt , har varit upp på toa varje timme tror jag, aja,  sen har jag bara tagit de lugnt, ligger och lyssnar på musik och väntar på hjärtat nu, som är och säljer den kära bilen .. min bebis bil :) men ikväll blir de väl heller inte så mycket .. slappa , sova .. så trött.


Ajaa, nu ska jag knäppa på någon bra låt och lägga mig å läsa lit ebloggar.

puss / s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0