Mår SKIT rent utsagt..

Denna natt har varit otroligt jobbig, jag har inte sovit mycket, gick väl och la mig kanske runt 23.30, kunde inte sova först, men tillslut somnade jag, sen vaknade jag 02.15 och höll rent utsagt på att pissa på mig , så jag var tvungen att kliva upp , satte mig vid datorn , skrev ett mejl o.s.v. sen gick jag på toa igen , och la mig för att sova, men kunde inte somna förän typ 05.00 imorse, :/ vaknade sedan av att klockan ringde ca, 06.45 och då hade jag så förbannat ont i magen så jag tog mig knappt ur sängen :( usch jag mår inge vidare..

aja, har iaf beställt grejer idag, och får dom troligen inom några dagar och de känns super duper skönt ..

Ajaa, nu skaj ag dra. pusss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0