Fredag...

...och äntligen helg. det behövs nu känner jag .. för fyfan vad trött jag är.. helt jävla slut !
Har jobbat färdigt för denna vecka , och de känns super skönt .. men de är ändå rätt skönt å ha börjat jobba igen , så att man kommer in i rutinerna igen , och inte bara ligger på soffan och slöar hela dagarna =) så de har varit rätt skönt även fast jag itne alls mått bra denna vecka ..
Har också varit ute och mockat hos mina egna hästar, för min älskade morfar ska ta hästarna på em och ikväll =) för jag ska till gävle .. så då ställer morfar upp och hjälper till , tur är väl dee att jag har honom =) världens bästa morfar =) <3

Har inte mått nå bättre idag heller,  är fortfarande helt slut och de är så sjukt, natten till igår sov jag ca 7 timmar , var och jobbade sen hem , så sov jag 5 timmar , sen ut och släppa in hästarna , och sedan var jag fortfarande helt jävla slut , orkade knappt hålla ögonen öppna ,, skitjobbigt.. och inatt har jag sovit ca 7 timmar igen, och de känns som om jag bara vill lägga mig ner och sova tills imorn... usch , och huvudvärk har jag fortfarande , och yr är jag fortfarande , usch .. känner inte änns någon lust att äta, känns som om jag bara vill sova typ .. :/
menmen ,,

Nu måste jag springa över och lämna en lapp till morfar där de står vad hästarna ska ha och hur mycket av allt dom ska ha =) Sen blir de dusch och sedan vidare till bollnäs =)

Puss / s

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken himla snäll morfar du har;)

2010-01-15 @ 16:43:22
URL: http://tessan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0