Fredag...

...men ingen vanlig trevlig skön fredag, för jag har nämligen varit på begravning utav Lars "Lasse" Henriksson.
och jag vill börja med att säga att det var en väldigt fin begravning, men som sagt, tårar kommer.
Lasse och Britt var mina grannar som jag jämt var hos som liten, när jag var 6 år köpte dom en terverens vid namn Zilla, och jag följde alltid med Britt och sökte med Zilla, och vi plockade stenar och jaa, jag var jämt hos dom,. ute på gården hade dom 2 dammar, med stora guldfiskar, som jag brukade hjälpa till och mata.
Sen dog britt , bara huxflux en dag, när hon stod och pratade i telefon. hon blev bara 50 år gammal. Tiden efteråt var jobbig, för alla, eftersom att Britt och Lasse var två människor som var väl omtyckta , Zilla , hunden hon letade förtvivlat efter sin matte, och hon rymde till ställen där hon varit med Britt i hopp om att hitta sin älskade matte.. Jag fortsatte att vara där, för att hjälpa Lasse med Zilla och sånt han behövde ha hjälp med, Och nu några dagar före Jul lämnade lars henriksson oss, han blev bara 61 år gammal.. Och Zilla , ja hon sörjde och hon var trots allt 14 år gammal så i Måndags fick hon lämna oss hon med, eftersom att hon varken rörde sig eller ville att man kom i hennes närhet, hon låg bara förutom när hon var ut och gjorde ifrån sig..
Och jag vill bara säga, att jag saknar dom alla tre..
Lars & Britt Henriksson ni är två människor , jag älskade högt, och var älskad utav så många andra.
Men nu har ni det bra, och ni får vara tillsammans igen..

___________________________________________________________________________

Idag när jag sat i krykan så hann jag tänka mycket, tänkte på livet, tänkte på alla som har och stället upp för mig.
på Piast, på tindra, ja på allt .. jag har nog inte hunnit tänka så mycket på så kort tid som jag gjorde idag.
och jag vill bara säga ;

Tack till alla mina vänner, jag tänker inte skriva ut några namn men ni vet vilka ni är, och ni har en stor plats i mitt hjärta, så som ni har ställt upp och funnits där för mig under dom jobbiga stunderna, och även under dom lyckliga stunderna, ja jag är verkligen tacksam över att jag får ha er som vänner .. jag älskar er  ♥

Piast

Du har en plats i mitt hjärta,
en plats fylld med både glädje och smärta.
Den delen kan du aldrig ta ifrån mig,.
Nej, dig kommer jag aldrig att glömma,
i mitt hjärta ska jag dig gömma.
där kommer du alltid att finnas,
för du är en häst jag ska minnas.
Tro det eller ej,
men jag kommer alltid att älska dig
jag saknar dig


Sen saknar jag även min kära hund Tindra, som tyvärr fick lämna mig december 2009 .
jag saknar dig hjärtat. ♥

Sen har jag släkten , som jag älskar och det hoppas jag ni vet.
Mamma&Pappa jag älskar er , ni gav mig det finaste man kan få, ni gav mig livet.
Mina älskade systrar, Elin, Sofia, Moa & Linn, ni är dom finaste, ni är dom vackraste. jag älskar er så grymt mycket . och jag hoppas och jag vet att ni vet att jag kommer alltid finnas för er , vad som än händer.


Kommentarer
Postat av: Frida sötnos

jag älskar dig <3

2010-01-23 @ 11:44:40
URL: http://fridaceder.blogg.se/
Postat av: Svar till frida

Älskar dig med <3

2010-01-26 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0