.

ååh , vad är de som är fel? jag förstår inte riktigt, ..
varför har jag så ont i magen? eller inte riktigt ont heller , men de känns som att jag är proppmätt liksom , alltså ja de känns som att jag ätit jätte mycket fast jag inte gjort de, + med att jag kan vara jätte hungrig ..
sen så blir jag alldeles yr , speciellt på morgonen och om jag legat typ och kollat på film eller så , sen är jag typ hugrig hela tiden , känns  som om det jag ätit försvinner på en gång liksom .. :(
näefy ! kan de här bara sluta, jag vill inte må såhär..

433,489,299,525,536,547,565 ja en massa jävla siffror och en massa jävla filmnamn finns just för tillfället i mitt huvud .. hahha ! håller ju som sagt på att sorterar filmer , och de finns ju några (ca2000-2500) men de finns också en massa filmer som är lika så alla dom har jag plockat bort, och nu ska dom läggas från A-Ö . så de kommer ta sin lilla tid, har ju suttit 3 kvällar med filmer nu , så de här är 4e kvällen .. men jag ska nog ta en paus för jag är så förbannat trött , så jag ska kolla lite på tv, sen ska jag nog hoppa in i en dusch ..


aja , nu ska jag mumsa i mig chips och sura godisar och dricka lite dricka =) som jag gjort nu några dagar, är så grymt godis sugen :p haha !

Pusss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0