trött-

blev sent igår också , gick väl upp och la mig strax efter 00.00 men somnade inte förän typ 2-3 tiden , sen upp å jobba imorse, jag förstår verkligen inte hur min kropp orkar.. uscha !
Men den sätter väl stopp för allt snart , känns som de just nu .. känner mig inte alls pigg , inte alls på humör för speciellt mycket .. men de är sånt som händer de också !
Så mycket som händer just nu, allt är kaos, problem på problem hela tiden, när man har rätt ut ett problem så kommer nästa liksom , så jävla tråkigt.. för de är alltid något .. Men livet är hårt och de är bara å kämpa, fast de inte alltid är sådär super lätt.
jag har lärt mig mycket utav allt som varit, och jag vet att de lönar sig att kämpa , vissa stunder kmr då de känns som att de verkligen aldrig mer kmr bli bra, men till slut även om de tar tid, så kmr man att känna att man mår bättre. och inte är lika nere.

Ajaa, jag behöver skriva av mig , men känner inte idag för att skriva här ..

Har iaf jobbat hela dagen idag, kl 9 lastade vi hästar och drog ner till banan , körde lite jobb där åså .. sen kom veronica med Kim (Stranda Kim) så fick han också köra ett jobb på banan då ! Sen blev de hem lasta ur, åkte m. veronica och hämtade 3 shettisar (Hamilton, Hilton & Helios) Så jävla mysigt, bara slänga över benet så satt jag där på ryggen =) hihih ..
När vi kom tillaks med dom , gick jag upp till stallet , mockade den sista skiten, sen kom Elin upp och tog en cigg , och sen släppte jag in hästarna .. sen åkte jag hem, var trött som ett as, kikade lite på tv åså, sen har jag typ bara legat hemma , gick upp å köpte cigg runt 19 , och nu sitter jag här igen .. tråkigt men såäre..

Nu är de inte långt till helg , bara imorn kvar att jobba förhoppningsvis, sen får jag sovasovasovasova.. de är nog min största dröm att sova ut riktigt nu alltså ;p hahaha !

Ha de så bra. puss /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0