Tisdaaaah !

Ja idag är de som sagt tisdag..

Idag har jag inte gjort så mycket.. eller ja jag har inte hunnit gjort så mycket, fast ändå fått en hel del saker gjorda..
Dagen började med att kliva upp, hoppa in i en dusch , sen fick vovvarna lite mat, sen blev de ut med dom en stund .. petade i mig lite frukost , men de blev inte mycket .. sen gick jag till bussen och åkte till bollnäs , tog lite prover åså, sen blev de hemmåt , ut med hundarna , bytte om, åkte och jobbade, fick mycket gjort där idag..
Sen blev de hem , ut med hundarna , fixade lite mat, cyklade på ica och tog ut lite pengar, köpte cigg, cyklade upp till Karro , umgicks lite med henne där , sen tog vi cyklarna ner till Daniel och kollade på idol och åt glass m. blåbär, super gott =D hiih .. sen fick jag ett samtal, och de samtalet måste jag fundera på en stund ;) haha ..
skulle vara super kul om de blev som vi pratade =)
Men men måste som sagt fundera på vad jag verkligen vill ..

Nu ska jag iaf lägga mig och fundera lite, sen sova..
för imorn väntar ännu en dags jobb.

Puss påer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0