Onsdag..

Snart helg, ska bli skönt med lite mer sömn då tror jag fan =) hihi

Har inte varit mycket sömn nu dom sista dagarna .. :/
Från att jag vaknade på fredag morgon, tills nu kl 23.13 har jag sovit ca, 29 timmar ..
och jag som behöver minst 9 timmars sömn per natt för att jag ska orka riktigt ..
och de blir ju 45 timmar jag borde ha sovit .. :/ så min kropp mår inte alls bra, + att jag är sjuk, så då blir jag ju ännu mer slut i kroppen .. Men de blir ändring på de nu snart ;p haha !
Men jag har ju haft roligt iaf ..
Fredag natt åkte jag ju flyg och de var väl inte så roligt och inte kan jag sova..
Men på lördagen så umgicks jag först med frida, sen blev de mysfest med folket.
På söndag kväll/natt blev de bara myspys ;) sen måndag kväll/natt blev de mys med elin, tisdag kväll/natt blev de också mys med elin, men ikv är jag ju hemma själv , så nu måste jag passa på att sova..
Jobbar imorn åh..
Ajaa, i helgen blir de nog en lugn och mysig fest eller ja inte fest heller,  ta någon cider och kanske bada badtunna ? vemvet ;)

Ajaa, gonatt allihop !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0