Onsdaag =)

Jobbat hela dagen idag , och bestämde mig för att åka och kika på en häst på fredag =)
Så på fredag , åker jag först upp å jobbar någon timme, sen blir de till att ta transporten och åka och kika på en häst, och kanske ta med den tillbaks till Vallsta ;)

Ajaa, när jag ade jobbat klart idag så åkte jag hem , käkade lite mat, beställde nya hööks katalogen och nya börjes.. för börjes har slutat kommit till mig och hööks har jag tappat bort ;p hahah ! så jag beställde nya idaG =) sen gick jag upp och tog en cigg hos karro ,, sen blev de hem , myste lite med min lilla bebis vovve , sen blev de idol en stund , och nu sitter jag här , funderar på att lägga mig å sova, är så fucking trött. :S uscha !

Och förästen , jag ska sluta röka typ nu , snart ! :p haha !
Men nu ska jag gå ut och ta kvälls ciggen å ringa frida, sen blir de gonatt tror jag faaaan !

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0