Måste skriva av mig

ja de måste jag verkligen , jag är så arg, så besviken å så jävla ledsen !

Kan verkligen verkligen inte förstå , vart den människan jag älskade tog vägen, den nya som finns hatar jag mer än allt. kan inte heller förstå hur man kan sitta och kolla någon i ögonen och ljuga så fruktansvärt och hur man kan såra så många människor ..
jag trodde att de räckte med att du förstörde mitt liv helt å hållet. men nejdå, verklgen inte , utan du ska förstöra allas liv, du vill att alla ska må lika piss som dig.. och som du fick mig att må.
Ingen trodde på mig , förän de var för sent, sen fixade allt till sig enligt alla  , ingen trodde heller på mig denna gång , men ser ni nu då ! jag har haft rätt hela tiden , i alla jävla år .. varför lyssnade ingen på mg ?! hade bara något jävel kunnat lssna så hade de här aldrig hänt ! då hade de här varit löst.. nu sitter vi här , kan inget göra, bara kolla på när allt rasar , de finns ju för fan inte änns något att kämpa för ! nu kan man lika gärna sitta och ruttna bort !
Jävla äckliga människor !
Så less , så jävla besviken på dig ! hur faaaan kan du , tänk på dina barn , dom som älskar dig ?
vrför inte bevisa att du är stark istället , nejdå .. du verkar bara villa förstöra ! och hur fan kunde ljuga för mig ?
näe nu är allt bra, . JOO TJENA! näääääääääe ! när fan ska allt ge sig ?!
när fan ska jag kunna slappna av. ? när fan ska jag få ta de lte lugnt , lägga lite engeri åt mig själv .. jag orkar ju för fan ingenting ..
jag har ingen jävla ork till någonting längre, jag går ner i vikt , jag känner hur all smärta tar tuggor av mig , jag känner hur jag sakta försvinner härifrån ! och jag vill inte  , bara vill inte längre.
vill ingenting .. hur fan ska jag orka hålla humöret uppe ? hur fan ska jag lckas med allt ? hur fan ska jag klara av att fixa alls liv + mitt eget, lösa allas problem jämt + mina egna ? de går fan inte ,, jag har ingen jävla ork !
den ända jävla känsla som finns , är att jag kan fan lika gärna lägga mig ner och bara försvinna ! för vafan , de finns ju iaf inget att kämpa för ! ingenting alls ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0