Fredaaag !

Jag verkligen älskar fredagar, speciellt denna fredag, för jag är så jävla slut i kroppen och behöver sova sova sova !
Usch !
Men de har varit så mycket och är så mycket hela tiden , så de finns fan inte tid att sova känns de som :/
Men i helgen ska jag försöka ta de lugnt , förutom i morn förmiddag, för då ska jag troligen följa med till ängslunga med hästarna , för de är typ öppendag grejs där imorn ..
Men annars blir de noog lugnt , är ju inte helt säkert att jag följer heller.
Igår var iaf en dag , jag verkligen inte vill ha kvar , usch fyfan vilken dag..
En som jag trodde var en utav mina bästa vänner, gjorde något som jag verkligen inte trodde hon skulle göra, trodde aldrig att man kunde göra något så dumt emot en människa man säger att man tycker om och litar på ! men tydligen .. och sånt tycker jag inte om , jag hatar människor som hela tiden ljuger å snackar allmänt mycket skit ! !!!

Ajaa nu ska jag gå ner och röka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0