ajaa.

Känns som om jag ska lägga ner detta bloggande.. känns så jävla meningslöst !

aja, har iaf varit på ängslunda på typ "öppen dag" grejs , hade med små ponnysarna Helios och Hamilton dit.. =)
Mysigtmysigt !
Sen hände något som jag aldrig trodde jag skulel få vara med om, eller ja , jag hade hoppats på att jag aldrig skulle behöva vara med om det..
När vi hade lastat hästarna och börjat åkt, så släpper helt plötsligt transporten ifrån dragkroken :S så vi ser hela vagnen rulla bakåt , sprang ur bilen , åå skreeek . fick tag i handbromsen på transporten och drog i den, så att de tog stopp, men en glasruta krachades på garaget, men hästarna klarade sig utan skador som tur var. usch , mitt hjärta stannade , sen kände jag hur de bankade sönder innut i mig .. fyfan :/ kände hur tårarna började rinna , usch de var verkligen hemskt , har nog aldrig varit med om något så hemskt förut :/

Aja, sitter iaf hemma nu, träffat fille en sväng idag också , å imorn åker hon hem till åre, jävla unge att flytta dit .. å lämna mig här ;p haha .. näe men de är inte alls kul att hon flyttat. :(

fest ikv kanske ? känns ffan som de, känner mig inte alls på humör , allt bara jävlas hela tiden, inget går som jag vill . allt blir bara helt jävla cp hela tiden ! varför ska de alltid sluta så här ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0