usch så less å trött jag är ..

nu tänker jag lämna känslorna bakom mig och bara gå vidare utav att vända mig om !!

gårdagen blev iaf lyckad, pratade med sötnosen, sen åkte jag bil med bästaste frida som fik körkort igår =)
såvi hämtade pp först Melanie i Röste, sen vidare emot Alfta , hämtade upp Britta, sen vidare emot Edsbyn och tog en cigg med syrran och hennes pojkvän, vidare tillbaks till alfta , hälsade på några brudar där som höll på att göra i ordning lit enför en fest , sen åkte vi till bollnäs (MAX) sen vidare till arbrå , och skjussade hem tom till forneby, sen magnus til sime =) sen vidare till vallsta, hem till mig , hämta några skivor =) sen tillbaks till arbrå , snurrade lite där, sen vidare till bollnäs =) snurrade lite där , sen vidare till alfta igen =) tog en cigg med några där, sen vidare till edsbyn igen , lämnade av britta , och hämtade lite grejer.. sen vidare emot Röste, lämnade av melanie , åkte till arbrå , hämtade upp Janne och Linus , skjussade hem Janne , åkte till vallsta och där var jag hemma ! =D
en mysig kväll med brudarna =)

tack för det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0