Måndag !

Ja nu är de måndag , och jag är trött som fan ,, kunde inte somna igår , var för mkt känslor antar jag .. var ju som sagt ett tag sedan jag tillät tårarna rinna så mkt igen.. :/ men de gick inte att hålla om tillbaks, för allt revs upp ur mitt hjärta igår igen.. men man kan inte lägga sig ner och dö även om man mister sin bästa vän ..
jag vet gumman , du har de bra nu, jag bara vet de.. men det känns ändå så jävla förjävligt att jag inte får ha dig hos mig.. Men kom ihåg jag glömmer dig aldrig hjärtat, du var och är mitt allt . jag lever för dig <3

ja som sagt , jag åkte till stallet imorse , och släppte ut lite hästar, fodrade med hö ute till alla , sen gick jag vidare in i stallet igen , och började mocka , och gjorde de klart.. när allt med foder åså var klart inne i stallet så gick jag ner på macken, satt där ett tag, sen vidare hemåt och vilade en stund ...
...och nu har jag även betalat handpenning på en minishettis hingst, 7 månader gammal =) hiih .. så nu är han min =) hämtar honom i slutet av denna månad ... mysigt..
så nu får lilla Titus stå tsm med mitt varmblod Gomatic =)

näe nu kan jag inte sitta här längre , nu ka jag upp och släppa in lite hästar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0