du räddade mig...

Jag hadde det svårt, jag var på kanten till att dö. Men något räddade mej. En kyss från dej, och sen blev allt mycket lättare. Kändes som jag gick på moln. Lätt som en fjäder kom jag tillbaka till jorden och allt kändes underbart. Det var en ny känsla, nått jag aldrig känt förut. du gjorde mej till världens lyckligaste från att vara längst ner på botten. och jag saknar dig, och jag vet att du vet de också .. <333 du är den underbaraste människa jag mött, . <3




har varit och skött om min sötnos , wiger kom också och gav honom lite massage, och nu har jag fått lite tips om hur jag ska massera honom tills nästa gång wiger kmr ..
sen när jag kom hem var jag ute m . vovvarna ett tag, sen blev de lite tv med mamsen , och nu sitter jag här ute , funderar  på att gå in , och ta ut vovvarna lite , sen gå och lägga mig ? :o men jag är så trött idag. :/

Kommentarer
Postat av: Tessan

usch, jobbigt när man känner så å saknar nån så mycket... det är som dom säger "man saknar inte kon förns båset är tomt" :( Man vet oftast inte vad man har förns det är borta:(

2009-11-13 @ 15:44:07
URL: http://tessan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0