Det fanns något som gjorde mig så lycklig , de fanns något som gjorde mig så glad, något som fick mig att må bra..
när det fanns där , så var allt toppen, men det försvann, och jag saknar de så fruktansvärt . "/



Precis kommit hem ifrån stallet, har varit och tagit in hästarna , blev ju sånt jävla busväder .. uscha !
Stod och myste med min älskade häst, och idag var första gången jag fick borsta på huvudet och öronen utan att han stod och skakade, nu sänkte han huvudet själv, det har tagit mig 2 månader att få honom å inse att jag inte vill göra illa honom, jag undarar verkligen vad som hänt med honom , eftersom att han är så rädd om huvudet..
Men nu ska han aldrig mer behöva byta ägare. nu får han vara hos mig =)
Vad händer ikv? ja vem vet, tröka antar jag !

usch ..

nu ska jag gå in och hoppa in i duschen tror jag . .
puss / sara

saaaaknad ! !!!!! <3 :( jag vill ha tillbaks allt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0