soooooommmmar !!!! :D

åååh det är så jävla skönt att sommarn är här nu , ;D
Måndag; Red på dagen sen orbaden med elin på kvällen ;p och hade de jävligt "mysigt" med henne där;p
eller hur elin? ahahahahha ,.. sen följde iaf hon med till iste och sov där, ..
Tisdag; jag och elin låg typ hela dagen och solade, skööönt som fan ! sen hände inte så mkt mer den dagen..
Onsdag; åkte hem till mamma , solade lite , sen hämtade elin upp mig och vi drog till orbaden , där vi var från kl 13.30-18.30 ;p lerkrig & gruskrig var de också , och det var inte alls lika härligt ;p sen blev de hem , hämta några cider och dra tillbaks till orbaden =) mysigt..
Torsdag; ja idag låg jag hemma och solade i en timme ungefär , sen gick jag och mami med hundarna ner till ljusnan och badade med dom.. sen kom fille, karro och bea och hämtade upp mig och vi drog till orbaden kom väl dit runt 13.30 så åkte jag hem runt 16.00 för jag brände mig så fruktansvärt, på hela ryggen, händerna, knäna och knävecken , inte alls så roligt .. men de är sommar och det är huvudsaken ;p

inte så långt kvar tills jag åker utomlands nu , gud så skönt ;p

nu ska jag äta. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0